snööö igen

Tack å lov kom det lite mera snö så det blir lite ljust ute igen, annnars hade man väl blivit deppad enda ner i tårna.
Och så har ju ungarna lite mer och göra ute nu oxå.

Igår ringde Terese och ville komma förbi och dricka kaffe, det är alltid kul när det kommer nån å hälsar på.
Länge sedan jag träffa den Terese oxå.
Sen städade jag mitt kontor och det var behövligt, så nu vet jag vad som finns och vad som ska beställas.
På em levererade jag lite Mary Kay varor som beställts genom min hemsida: www.camilla.lysen.marykay.se
Var till Pappa och hälsa på när jag ändå var i Bergby.
Senare på kvällen kom Tommy hem, skönt .

Har jag slängt i ny färg i håret, så nu är man mörk igen då.
Få se hur lång tid det tar innan man ångrar sig den här gången :-)


Storbus dricker bara vatten ur kran

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0