Kalas

I morse sov båda barnen till 8.30 helt otroligt, härligt.
Men då har dom lite svårt att somna nu istället, men det är smällar man får ta.
Är ju skönt att få sova på morgon, eller hur?

Sen var vi till Valbo på 7 års kalas, lilla Ida som blev stora damen.
Åh Jenny var så rund å fin om magen, lite avis :-)
Fast min mage är ju oxå rund men inte på samma vis så den är ju inte fin, hi hi.


Så här fin blev Ellen på kalaset

Handlade hamburgare och naggets med oss hem till pappsen som låg hemma  å var rasslig.
Gott gott.
Sen var det bara att göra eld i pannan, så man får lite värme här.
Tycker inte jag gjort annat än eldat i vinter, eld kvinnan är mitt andra namn.
Nu ska jag titta om det är nå bra på tv, annars får det bli film.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0