money money

Imorgon äntligen dax för barnbidrag, gjorde av med dom sista korvörena idag på nya jackor till kidsen.
Var in på Polarn och där hängde jackor för halva priset, så det var bara att gräva i plånkan.
Var in på möte på Kfg  idag igen, men blev inte så mycket klokare av det.
Fick lite latte hos Ullis innan jag åkte från stor stan.
Sen var jag och tjejerna upp till mamma i söderhamn och lämnade lite Mk produkter, hade tur och blev bjuden på middag. Alltid skönt att slippa laga mat. Var på E-center en sväng.



Alltid lika skoj att åka

Sen somnade dom som stockar ikväll, Tommy är borta ikväll. Så alldeles solo blev jag.
Om man inte räknar med katten då, som går här och knorrar.

Fick främmande av Helena igår, trevligt med en kaffe kompis.
Nu är det dax att krypa till kojs för mig.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0