mobiler

Bytte tillbaka till min gamla mobil, vilken jag älskar.
Men gudars vilken tråkig mobil, inte som min sony/ericsson.
Har kommit fram till att det bara är färgen och modellen som jag älskar.
Så nu har jag bytt till min ringsignal lösa mob igen, svarar jag inte så ringer jag upp sen :-)


Mary Kay rosa gamla godingen

Skulle lägga upp bilder som jag tog igår när jag var och fikade hos min pappa, men gick inte å få över dom till datorn.(från den gamla mobilen då).Så det får bli på nästa måndagsmöte:-)

Var till stan och blev bjuden på mat av min Sales director Sofie igår före måndagsutb, jättegott på mingel & bar.Mysigt och trevligt, vilket bra gäng vi är.
Sen såg jag en hel film med Tommy utan att somna, nästan läge för ett x i taket,va.

och idag kom nya Applause (mk tidning med nyheter).

see u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0