Måndagsklubben

Var på informations möte på Jobbstation KFG på fm, ska dit på torsdag igen. Det blir säkert bra det där, hmm.
Sen åkte jag till Pappsen och fika eller måndagsklubben som jag döpt om oss till :-) Fast jag kanske måste söka utträde nu, om jag ska börja på KFG i stan. Detta är medlemmarna:

    

Pappa & sotar Peter           Maggan

I helgen var det ju Alla Hjärtans Dag och den tillbringade vi  med våra goda vänner Katta och Tom, som kom och hjälpte oss att rusta vårat kök. Det skruvades gips och spacklades, så nu händer det saker här. Tack ni är bäst.
Söndagen var vi i pulka backen och grillade korv, tyckte det var läge för en utedag när vi var inne hela lördagen.
Har inte kollat Melodifestivalen nån lördag fast jag hade tänkt det, men får väl kolla in finalen i stället då.

Nu dax att fixa lite middag.
Tjiing så länge 

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej Millan!

Ja det där med måndagsfikat har jag hört talas om från pappa :) Alltid trevligt med en fika stund!!!

Hoppas allt är bra med er?! Bara bra här!

Kram Katarina

2009-02-16 @ 20:50:06
Postat av: katarina

Hej Millan!

Ja det där med Måndagsfika har jag hört om från Pappa :) Alltid trevligt med en fika stund!!!

Hoppas allt är bra med er? Här är det bara bra.

Kram Katarina

2009-02-16 @ 20:52:47
Postat av: katarina

Ha ha lyckades visst skicka två meddelanden... :)

2009-02-17 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0