kolla in

Dom här fina blommorna fick jag av min älskade sambo igår, vi har nämligen varit förlovade i åtta år.



Fina va?

Var till arbetsförmedlingen i onsdags och ska börja på nån slags jobbsökar kurs nästa vecka, låter väl roligt.
Har ju vetat att det ska tycka upp nåt sånt här, men fy så trist det känns. Har ju blivit så lat och bekväm här hemma  med att åka runt å fika med mina kära vänner.
Hade en liten lunch sväng med Tess och Helena på kondis i Bergby igår, vi åt smaskig sallad. Och som Tess skrev: fast semlorna ropade på oss så stog vi emot,ha ha.

      

Terese & Helena


Nu ska Ellen och jag baka muffins.

Tjiing

Kommentarer
Postat av: tess

men va fina vi va!!

2009-02-13 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0