körig dag

Klockan ringde sju som vanligt i morse, var så sjukt trött. Och värre blir det lör och sön när klockan ringer kl.5.30 och jobbet väntar.  Och inte blir det sovmorron på måndag heller för då är det lucia firande på dagis 6.45. Måste kanske försöka ta mig i säng lite tidigare på kvällarna.
Ja i dag var jag till skolan på lucia, sen raka vägen in till stor stan och arbetsförmedlingen. Hem och hämta kidsen och vidare upp till Mammsen i Söderhamn, skjussade henne till sjukhuset och coop sen bjöd hon på middag på donken. Sen hjälpte jag henne med disk och lite annat små pul som hon har svårt att klara med en arm.
Som den perfekta dotter jag nu är ;-)

Och nu kollar jag Idol, å fan va bra dom är båda två. Men jag håller fast vid Erik, både hoppas och tror att han vinner. Agnes är inte så dålig hon heller, häftig topp eller vad man nu kallar det. Hoppas det är slut snart för jag måste sova.



Kolla in blåtiran, jobbigt med en våldsam lillasyster

Love

Kommentarer
Postat av: Therese

ja, man kan ju tro att hon varit och pillat i mammas sminkväska ;)

2009-12-11 @ 23:40:10
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

åh hoppas du kan komma :)

2009-12-20 @ 23:25:25
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0