mysdag med Elvira

Studiedag på skolan, då passade jag och Elvis på att shoppa loss på Köpis. Ett linne, en t-shirt och en sjal blev det till Elvira, nya trosor till Ellen ( eftersom ungen fått för sig att alla hennes trosor i lådan är för små, hmm) och en skjorta till Tompa. Inget till mig själv som vanligt.
Sen blev det både dammsuget och torkat på golven här hemma, underbart att slippa få grus under fötterna när man går här hemma nu. Undrar hur länge, kanske till i morgon em om jag har tur.

Tommy drog till Åre igår, dock inte på nöjesresa utan jobb (sa han i allafall) hihi. Så lite ensamt är det här på kvällarna, få se om jag vågar titta på Lost ensam i kväll.
 
Och i söndags var vi till Valbo å titta på 2 veckors bebis, åh så söt och liten. Hålla fick jag ju oxå:-)



Snygga brudar

Så här fina hade tjejerna gjort sig ikväll, Elvira som målat både sig själv och Ellen. Undrar varför hon målat hugg tänder på sin lilla syster:-)

Tack å hej från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0