Fika

Igår fm var jag på en liten prommis med Terese och söta lilla Vendela, jag drog vagnen:-) var ett tag sedan.
Vi var på konditoriet och åt sallad å drack kaffe, hur mysigt som helst.

Det är det bästa med att vara arbetslös, man kan fika med sina vänner.
Sämsta med att vara arbetslös är väl då att man inte kan fika varje dag;-) och pengarna förstås...

Sen fick jag jobba lite när jag kom hem, med att köra in ved för att få lite värme här i stugan.

Har äntligen fixat färdigt inbjudan till mitt MK julöppethus, blev så fint så.

Tack å he 


Kommentarer
Postat av: terese

visst va de mysigt! o du är välkommen att dra vagnen igen!! föresten, gör gärna ett besök på bilddagboken. terese74

2008-11-07 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0