städa städa

Jag skjuter gärna upp städningen här hemma har jag märkt, för det är ju så så tråkigt.
Men idag blev det ju äntligen av, å dra på trissor det var riktigt roligt tyckte jag.
Det kan bero på att jag hade hela huset för mig själv och kunde dona på i min egen takt.
Å det blir så fint.
Fast blev inte riktigt klar, får ta Ellens rum imorgon (det lär väl ta hela dan bara det).
Och Elviras rum, hur kan en unge  ha så mycket små prytlar överallt? När hon städat tycker hon att det är bra bara det finns en gång fram till sängen, att det sen ligger Barbisar, Bratz  och deras tillbehör (och det är ett gäng kan jag lova) runt golvet mot väggarna det gör inget tycker fröken.

Var in på julavslutning med Mary Kay på kvällen,så mysigt med sång och presenter.
Ska ta nya tag efter nyår och köra stenhårt, ja det ska jag :-)



Så här fint är det inte ute nu.

Love


Kommentarer
Postat av: Millan

Superfin fild:)

2008-12-19 @ 22:09:38
URL: http://http://millanprillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0