julklapps klar

Så skönt att vara klar med klapparna, det blev ett gäng i år med.
Vi sa förra julen att vi inte skulle köpa så många klappar i år utan kanske köpa nåt mer rejält.
Ja det blev ju något rejält +lite andra prylar, det är ju så roligt att handla.
Har köpt jättefina klänningar och koftor åt girlsen.



Jag har i och för sig en klapp kvar att köpa till min älskling, men det är går fort för jag vet vad jag ska ha.
Han brukar ju läsa här så jag kan inte skriva vad :-)

Det har blivit lite dåligt med mina promenader nu på sistonde men ska bättra mig igen. Tänkte ju att jag skulle gå ner 3 kilo till lillebrors bröllop 3 januari. Skulle så gärna vilja införskaffa en crosstrainer.

nä nu ska jag lägga mig å läsa en sida i min bok för längre hinner jag nog inte förrän jag sover.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0