Julklapps funderingar

Har fortfarande inte köpt en enda julklapp, tänker varje år att jag ska vara ute i god tid.
Men det slutar alltid med att jag får stressa, fast i år har vi bestämt att inte köpa så många klappar.
Kanske en lite rejälare och nåt litet, dom får så mycket ändå. Dom bortskämdan små liven :-)
Kom lite snö idag iallafall, få se hur länge den ligger kvar då.

Igår lämnade jag in min bil till Langen på lagning. Och så var vi till skolan på Grötfest igår, trevligt.

Idag har jag varit på älskade arbetsförmedlingen, där tyckte dom att jag skulle fundera på att vidar utbilda mig.
Precis som om jag inte har tänkt på det alldeles av mig själv, problemet är bara att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor.

Åkte buss från Bergby med kidsen idag(eftersom bilen lagas fortfarande) dom tycker det är skitkul att åka buss,fattar inte varför det är bland det tråkigaste jag vet.

nu säng dax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0