Ibland har man tur

Idag ska jag dammsuga och det hur roligt är det, inte speciellt...tror jag ska anställa en Rut:))
Måste fixa lite tårta och lite annat smått och gott idag oxå, den lilla terroristan fyller år i morgon.
Och igår var vi och handlade lite presenter, hon har som ni vet önskat sig smurfar, smurfar och smurfar... Och ja det blev några smurfar köpta:)

Sen lyckades jag tjata med mig Tommy in på Intersport och kolla på ny walking skor till mig, provade ett par supersköna när jag var i Söderhamn härom dagen. Dom kostade 1300:- och jag blev lite dumsnål..och kan ni tänka er exakt dom skorna var det rea på och i min storlek.
Ibland är det bra att vara dumsnål:))))
Dom var inte bara superskön, dom var sjukt snygga oxå:)

500 spänn, man tackarrr


Kommentarer
Postat av: Therese

men du vilket kap ;)

2012-09-24 @ 09:05:24
URL: http://tezzybump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0