Äntligen ledig vecka 😃

Nu har det varit lite stilla pÄ bloggen ett tag, Àr vÀl mest för att det inte hÀnder sÄ himla mycket..det har varit jobb och jobbhelg, men nu har jag iallafall Àntligen ledig vecka:)

I onsdags var jag och Tess i varjefall till Helena i Axmarby, hÀnder ju inte alltför ofta...Àr ju inget stÀlle man bara Äker förbi sÄdÀr bara ÀndÄ:)) men alltid lika trevligt att trÀffas Ä prata lite skit och dricka kaffe...

Och igÄr var det ju dax för sÀsongens första drabbning mellan BrynÀs och FBK, jag, Tommy och brorsan Äkte till LÀkerolen...ja som ni nu vet sÄ blev det förlust för BrynÀs...men men man kan ju inte vinna jÀmt och nu lÀmnar vi det Àmnet:)

Har börjat komma igÄng med mina prommisar igen efter benhinneinflamationen och det kÀnns sÄ bra, mina nya skor var inte bara sjukt snygg dom Àr grymt sköna och bra...

Nu vankas det lite fredagsmys hÀr, invÀntar bara resten av flocken:)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0