November

Varför kan man inte bara plocka bort november ur kalendern, finns det nån tråkigare månad på hela året...det är bara regn, grått, mörkt och kallt:((
Nog om den här klagan nu...

Nu till nåt så mycket roligare, jag ska på Bon Jovi igen i Stockholm i maj och jag har redan biljetter, hur bäst är inte det:))))

Har promenerat på här och det har känts så himla bra ända till i onsdags, den här gången är det höger benhinna som vill krångla till det, jävla skit ben:( men jag kämpar vidare, för jag vill snart ha dom nya jeansen...har liksom lovat mig själv ett par nya jeans när jag gått ner 10 kg, jag är snart där:))

Nä nu dax för frulle och sen åker vi till arkhyttan på dop:)

Så här känns det i bland:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0