Ensam hemma

Tänk att jag är ensam hemma ett helt dygn, 24 timmar att göra som man vill:) nja riktigt så lyxigt som det låter har det inte varit...Tommy är på konferens m jobbet och tjejerna har sovit hos farmor och farfar.
Men igår så plockade jag undan och städade innan jag åkte till jobbet, det är så härligt att komma hem å det ser lika ut som när man åkte:)))
Troligtvis kommer jag väl sakna alla prylar när ungarna flyttat hemmifrån:)

Imorse hade jag en härlig sovmorgon och nu har jag tänt lite ljus och äter frulle med JR Ewing i soffan, perfekt väder för en mysdag

Ha det bäst alla


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad fint kök ni har :)

2012-08-31 @ 11:31:41
URL: http://tezzybump.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack, Therese:)

2012-09-05 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0