ledig dag

Har varit ledig i dag och inte blev det mycket gjort idag heller, plocka undan, bädda och gjorde undan dom vardagliga sakerna sen blev jag sittande vid datorn ett tag:) efter det blev det en liten sov stund på soffan i TVÅ timmar, höll på att sova över hämtningen av kidsen. skönt och välbehövligt för min förkylning.

Fick fika främmande av svärisarna på em och sen tog jag en tur med snabeldraken, det var också välbehövligt kan jag lova. Fluffar sig ganska fort i hörnen nu, gör det alltid mot våren tycker jag. Kanske det gör året runt fast man inte ser det lika bra i vintermörkret.

Har försökt fört över lite bilder från telefon till datorn men funkade ingevidare bra.



Så det blir en Mallis bild på brudarna

Åh gud va skönt det skulle vara med en liten tripp till varmare breddgrader
riktigt känner hur solen värmer själen:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0