dax igen för lite bloggning.............

Jaha då har det gått några månader igen då, kommer i blogg koma med jämna mellanrum.
Vad har hänt då, inte så speciellt mycket faktiskt.
Har gjort en ögonlaser op, det blev kanon bra:) , köpt en ny soffa och äntligen fått badrummet färdigt.
Det är väl det viktigaste som hänt.
Sen har vi slappat över jul, och ända in i februari så nu ska vi sätta fart med vardagsrummet och det verkar som jag får min vilja igenom när det gäller golvet, T har varit ganska envis där men nu har han vikt ner sig.
Tog bara sisådär 3 år, tur man e tålmodig:)
Men först ska vi byta lite sovrum och måla lite där och det blir redan till helgen,whiiiii.

Annars är det ganska trist för tillfället, det skulle behöva hända nåt roligt snart. Och så skulle jag gärna
vilja ha lite sommar så klart:)



Storbus

Min älskade Storbus är fått en tumör i munnen, så vi får se hur länge han hänger med.
Känns lite jobbig när han varit min lilla bebis i 16 år snart. Men än så är han ok.

näe go natt världen.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0