morgonhumör........

Men tänk att en liten unge på 8 år kan få igång morgonhumöret på mig inom 2 sekunder.
Hinner inte ens ur sängen innan det börjas, hur ska detta bli när hon blir tonåring. Ja du vet väl Tess hur det är:)

Har lungnat mig lite nu, så nu ska jag slänga i lite färg i håret.
Ska ju på personalfest ikväll, vi ska spela curling å dricka vin. Men gissar att det inte blir alltför sent.
Tror det blir väldans trevligt.

Läste just på Bon Jovis hemsida att dom ska på europa tour nästa år och dom kommer INTE till Sverige, bara Norge,Finland och Danmark är lite besviken.

Ivarje fall så var Katta å jag på Ladies Night i lördags och det var hur bra som helst, säger bara ANDREAS JOHNSON.

Näe dax för lite färg.



Fröken som lyckades reta mig till vansinne i morse, svårt att tro eller hur?

Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Tösa

jo jag vet precis hur de är... men din lilla prinsessa är van att mamma går i taket ser jag, redo me slagträt!!! :))

2010-10-28 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0