jaha ja, nu e jag tillbaks, eller..........

Ser nu att det är år å dag sen jag var in och blogga, eller iallafall månader.
Vet inte riktigt varför det blitt så, har väl inte haft nåt vettigt å berätta. Det har jag väl inte nu heller egentligen,hehe.

Ja vad har då hänt sen sist, inte så mycket. Jobbar på, är äntligen tillbaka i köket å hoppas att min rygg ska må lite bättre där än i kassan.
Har bokat resa till London i juni, där ska vi se BON JOVI om nu nån skulle ha missat det :-)
Har blivit ett år äldre och fick en ny mobil som jag knappt förstår mig på än, haha.
Vi har fått en ny familjemedlem oxå, han heter Lusifer och är 5 år.
jaja det var lite vad som hänt, var allt jag kom ihåg efter som jag har minne som en ja jag vet inte vad. Dåligt är det iallafall.
 


Super bästa låten

Nu väntar sängen, på återseende.

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0