torsdag

Hade trevligt kaffe besök idag, Tess,Vendela och Helena tittade förbi. Annars händer väl inte så värst mycket, har Elvira hemma idag med feber efter spruta nr:2 och igår hade jag Ellen hemma för samma sak.

Här om dagen var jag på arbetsförmedlingen på ett info möte, har ju varit hemma på tok förlänge nu. Ska tydligen in i nåt som heter fas 3, där dom ordnar en sysselsättning och det är ju ganska bra. Hoppas att jag får vara på hemmaplan någonstans. Men sen ringde Hakke idag så där får jag jobba en månad till och det känns jättebra, synd om Lena men bra för mig.

Och i söndags var vi och såg Avatar på bio, så så fantastiskt bra. Handlingen helt ok men den var så super bra gjord. Hoppas alla går och ser den, måste upplevas på bio tror jag.



Avatar

Nu har en ledig vecka rullat på och dax för jobbar helg. T åkte till Sälen med jobbet idag så imorron ska kidsen sova hos farmor och farfar och jag blir helt solo, känns lite konstigt för det händer inte ofta.

Nu dax för lite middag.

tjiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolute ska försöka, annars kanske jag kan försöka smitta ner dig lite imorgon vid passbytet. har ju sjuk energi:) tycker ju att energin borde försvinna när man är sjuk men icke..

2010-01-21 @ 18:40:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Katarina

Alltid lika trevligt med fika besök :)

Bara att höra av dig ngn dag om du ska uppåt eller känner för att komma på en fika endå :)

Kramen

2010-01-21 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0