konstig dag

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, som idag tex.
Hämtade barnen vid 14 som vanligt och tänkte sen åka till mammsen i Söderhamn, skulle bara hem en sväng och slänga in lite ved i pannan. Då ringer min chef och undrar var jag är, om jag är på väg. Hmm, näe va då jag är ledig idag. Ha trodde jag va. Så var det ju inte, skulle jobba em och hade ett dåligt uppdaterat schema hemma.
Var ju bara att ringa full panik till svärmor och kolla om kidsen kunde sova där inatt eftersom Tommy är borta och det gick ju bra. Dom e bara bäst.
Så nu har man jobbat ett skift och det gick väl så där, väldigt tungjobbat kan jag lova. Hoppas på en bättre dag i morron för då ska jag i allafall jobba, det vet jag med säkerhet.


Nu ska jag nog gå ha en date med min nya kudde.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0