kallt som fan

-21 igen då, trodde att det skulle ge med sig lite men den biter sig kvar. Kan verkligen inte med denna kyla, bara att konstatera att jag e sommar rakt igenom.
Hade en super trevlig helg. Först Brända Bocken på lördag med tjejerna på jobbet, god mat och trevligt sällskap. Sen var jag på MK kickoff på söndagen, superbra mycket nyheter som kommer nu och föreläsarna var så bra.

I måndags började kidsen i skolan/dagis och Tommy började jobba, ganska skönt faktiskt att komma in i vanliga rutiner igen. Så nu kan jag åka och fika igen :-) Var till Tess i tisdags och i dag blir det Pernilla som får ett fin besök.
T kommer hem från Stockholm idag men då är jag på jobbet, får väl pussa på honom senare;-)

Nu ska jag se till att unge nr 2 kommer iväg till dagis.



unge nr 2

See u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0