chockad

JA faktiskt är jag lite som i chock, det snöar inte helt jävla otroligt. Har fattat som att dom flesta är lite små trött på snön nu, jag är inte nåt undantag. Näe usch å fy nu längtar jag till sommar.

Idag blir det i allafall en sväng till köpis med barnen, få se om dom kan bestämma sig för att nå kläder som duger.
Fick en ny färg på barret igår och så blev det lugg,igen. Har inte ångrat mig än då, få se hur länge det dröjer denna gång. Sist tog det 10 min ungefär.
Funderar om jag ska inviga mina nya stövlar idag när jag ska in till stora staden,måste ju användas nån gång.
Och det är väl kanske inte det första man drar på sig när man åker till dagis och skolan,hehe.

tjiing

Kommentarer
Postat av: Lill Millan

Du har fortfarande inte ångrat dig om luggen ;-)

2010-02-26 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0