nöjd

Känner mig så otroligt nöjd med mig själv. Igår målades alla brädor klart och idag har vi fixat färdigt med veden.
Nu är det bara lite fin måleri kvar med det känns inte betungande på något sätt.

Det enda som oroar mig lite nu är att jag har så JÄVLA (på ren svenska)ont i en fot. Har inte tappat ett vedträ eller nå annat heller vad jag vet. Började igår kväll och värkte hela natten upp i benet. Fundera på en propp men då borde väl foten vara blå el svälld. Ja ja blir det inte bättre så får jag ta å ringa farbror doktorn.

Har haft fika främmande  här på fm, så hela veckan har jag fått träffa mina härliga FRIENDS.
Förresten fick jag frillan fixad i onsdags,och det blev väl ok. Klippte lugg igen och ångrar mig redan lite, hmm typiskt mig. osså försvann nästan 1 dm men det var nödvändigt det vet jag men lite så där känns det.

Nu märks det att jag har kommit in i gamla rutiner igen för nu somnar jag på soffan igen på kvällarna:-)
Så nu go natt.



Snar ser det ut så här igen, ganska mysigt de å

Love

Kommentarer
Postat av: Anni

Nejmen va trevligt att du har blogg också! :)

jadå det var verkligen jättelugnt idag och du verkar ju ha att göra på dina lediga dagar du också :D Lät väldigt jobbigt med benet men hoppas det blir bra!

2009-10-04 @ 01:37:14
URL: http://koorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0