mini semester

Joho ni, i morron ni. Då ska jag och min darling åka och bo på hotell i Sundsvall, det ni.
Har vi bara pratat om i ca 4år,men plötsligt händer det:-) Tommy ska i och för sig jobba en stund på torsdagen, så då tänkte jag ägna min tid åt shopping. Rättvist va? hehe. Ska oxå träffa en gammal klasskompis från gymnasiet som jag inte sett på si så där 16 år.

Annars har det väl inte hänt så värst mycket, bjöd in mig själv på kaffe hos Tess på fm, varit på ridkurs med Elvira och föräldrarmöre på dagis. Min fot känns lite bättre idag,kan bero på att jag äter värktabletter men det känns ok i allafall.



Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Tösa

sundsvall är mysigt.. vilket hotell?? faktiskt kul shopping där det är vårat mysställe när vi vill komma bort.

2009-10-07 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0