härliga höst väder

Har haft fullt upp, fast jag vet inte riktigt med vad.
Men dagarna bara rusar iväg, känner mig väldigt social just nu och har ett stort behov av att träffa vänner.
Där av alla fika turer runt om i byn :-)

Annars har vi firat Ellen som fyllde 5 år och på söndag ska vi fira mammsen som fyllde igår.



Ellen 5 år


Sen har jag ju målat och målat dessa brädor så jag tror jag spyr snart, men hoppas hoppas att jag blir klar idag med det sista. Bara det att Tommy har en viss förmåga att komma med fler så fort jag tror att det är klart, fast nu börjar det bli på gränsen till för kallt att måla ute,hehe.
Men hör å häpna att det är iallafall färdig tapetserat i köket nu, den sista lilla väggen tog bara ett halv år eller så att få klar. Det tog oss 30 min att färdig ställa den, mycke att dra ut på eller hur?

Så nu skulle jag vilja få vardagsrummet färdigt å köpa ny soffa och så, men det lär få vänta eftersom badrummet står på tur. Skulle ju vilja ha allt på stört.

Näe nu väntar brädor och färg på mig.

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tjusig tårta! kul att köket är klart nu..

2009-10-02 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0