SOL SOL SOL

Vilket fantastiskt väder det har varit idag, kändes nästan som vår. Vi satt ute och fika med Katta och Tom på em, så skönt.
Man bara blir så himla glad när solen tittar fram, kunde ignorerade huvudvärken som jag haft i flera dagar. Putsade mina stora fönster idag, SÅ smutsiga. Syndes väldigt bra när solen tittade fram:-)

Är så nöjd med mig själv den här veckan, har städat och röjt i kidsens rum och i stora hallen. Blev så fint. Bara Elviras rum tog 2,5 dag att städa, vände upp och ner på varje liten pryl. Fyra kassar med småprylar och skräp blev resultatet, det ni.

Så till veckan ska jag nog börja måla taket i hallen och kanske spackla lite väggar, känner mig väldigt inspirerad att sätta fart där nu.

Tog fram lite stakar och stjärnor ikväll och bytte gardiner, lite i tidigaste laget jag vet. Men imorgon ska jag ha MK Julöppethus här med lite glögg å pepparkakaor,så jag tyckte det passade bra. Och det är faktiskt bara 1 vecka kvar till advent och då jobbar jag hela helgen.



Mina supersköna raggisar som jag fått av mammsen

Nu natti.

Peace & Love my friends

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad mysigt att julpynta :) Ska nog ta och börja med det i veckan jag med, så man hinner njuta så länge som möjligt :)

2009-11-22 @ 10:02:32
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0