jaha ja

Nu var det länge sedan jag var in här, igen.
Tror jag haft skriv kramp.

Skickade iväg en Mk beställning här om dan, så nu väntar jag med spänning på den. Är så roligt att få paket.
Var även in på Utbildning igår kul att komma iväg och se nya lokalen, jättefint. Och så skickade jag ut lite inbjudningar till jullöppethus som jag ska ha, hoppas att det kan komma många för det var så mysigt förra året.
Nu tar vi nya tag med Mary Kayandet:-)

Sen i slutet av nov ska jag jobba på Hakke, ska gå på schema 1 månad el så.
Men hörde att nya schemat inte var nå vidare, kanske ska åka upp och kolla in det idag.

Köpte jeans tights åt trollen i stan igår,Elvira är ju lite kinkig med kläder.
Så jag sa när hon såg dom: (hon rynkar lite på näsan)

- Såna här tights har alla tjejer i stan, super modernt nu.
- men jag bor ju inte i stan.

Så var det slut diskuterat, tyckte fröken Elvira Elisabeth Linnea Meijer.
Men än är inte sista ordet sagt, Ellen blev ivarje fall glad.
Fast hon skulle bli glad om man gav en sten, mer tacksam unge får man leta efter.

Näe nu ska jag fortsätta med städningen här i misären.



Snygga helt vanliga tights



Peace

Kommentarer
Postat av: Therese

kul att läsa att du tagit tag i mk igen :) you can do it! hälsa tjejerna i gävle från mig! kramar

2009-11-10 @ 17:11:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

är också lite trögstartad :) men hellre det än starta med full rulle och sen ner som en platt pannkaka av utmattning :)

2009-11-10 @ 22:39:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Tösa

underbar brutta den där elvira!!!

2009-11-11 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0