sol

Äntligen lite sol ute, man blir ju så mycket piggare då. Kanske man skulle ta sig en liten promenad idag.
I går var jag så trött och seg, så jag inte ens orkade åka in på Mk utbildning. Tänkte då att jag skulle vara med på telefonkonferansen lite senare på kvällen, men då satt jag och sov i soffan:-)



Ungefär så här trött var jag också

Och nu så sitter jag och väntar på att sotarn sak komma och göra ren min skorsten, så att man kan få en kopp kaffe  sen.
Blev ju ingen fika hemma hos pappa igår eftersom dom legat i magsjuka, så jag håller mig noga därifrån ett par dagar till. Även hemma hos min fika kompis Tess hade det kräkits, så inget kaffe där heller på ett tag. Krya på er säger jag.
Så jag får tvinga på sotarn lite kaffe istället :-)

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0