Shit

Shit vad dagarna går undan, ett tag sedan jag var in här. Har faktiskt varit rätt så upptagen, svårt att tro va!
Var på konferans både fredag och lördag i Stockholm, helt otroligt bra. Vad med energi och motivation man fylls med, så nu ska här krängas läppstift vill jag lova :-)
Har träffat många härliga och roliga tjejer. Hade tänkt ta med kamran, så jag kunde visa lite bilder från vår rosa lilla bubbla. Men som vanligt är jag usel på att komma ihåg.



En bild från stora seminariet i september, då hade jag kameran i allafall, stilig värre:-)

Var super trött i söndags och hade en slappar dag på soffan, Katta och Tom kom och fika på em.
Idag har jag varit på måndags kaffe hos pappsen, som vanligt på måndagar. Tittade in en snabbis hos Tess oxå som varit till fjälls en vecka och före det låg dom i magis, så nu saknade jag dom:-)
Har hunnit med måndags utbildningen idag med, så nu ska jag dejta kudden.

Love

Kommentarer
Postat av: katarina

Jätte fin bild på dig!

2009-03-31 @ 14:02:55
Postat av: Kajsa

åhhh vad snygg man e då!!

2009-03-31 @ 19:10:58
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0