Regn å regn

Halloj alla glada, jag lever än om ni undrar.
Har haft en massa för mig dom senaste två veckorna, kanske inte riktigt så mycket så jag inte skulle ha hunnit slänga in ett litet inlägg då å då.
Ska försöka skärpa till mig,lovar.
Vad har jag då haft för mig, Elvira har fyllt 7 år och haft två barnkalas. Både min syster och min bror har fyllt år så det har varit mycket kalas, och än är det inte slut för min pappa fyller på lördag. Elvira har börjat på hästskötar kurs och så har jag jobbat ett par skift på Hakke oxå.
Varit på arbetsförmedlingen och fått ny info, dom har ju sagt upp avtalet med KFG så nu e man tillbaka på arbetis igen.
Få se vad det blir nu då......



7- åring



Glad Ellen

Var till Tess å Vendela på fm och drack en kopp kaffe. Sista gången man såg terese som Nilsson,äntligen ska hon bli fru Ösa:-) på lördag. Så jag ber till alla väder gudar att det ska bli soligt å fint.
Sen var jag till stor stan och hör å häpna så handlade jag lite kläder åt mig själv. Inte en pinal till kidsen.

Nån som såg Grey´s anatomy igår? Alla som inte ser den serien missar nåt.
Och som det slutade igår, säsongs avslutnig å allt.

Näe nu har det blitt lite uppdatering i alla fall ska som sagt försöka skärpa mig.

Peace

Kommentarer
Postat av: tess

fru ösa!! de blir grejer de....

2009-06-12 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0