mini semester

Idag har jag nog bråkat med kidsen mest hela dan, slutade med dåligt samvete som vanligt efter att jag låtsas avboka resan till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Gudars vad ledsen dom blev och hemsk kände jag mig  såklart.
Dom ringde till Tommy och beklagade sig om vilken elak mamma dom har, och det var bara jag som var dum för dom hade minsann inte gjort något alls. Sen att jag har sagt till dom typ 1000 gånger idag om att sluta bråkas, retas, tjata och gnälla det räknades inte liksom.
Ja resan blir av  och vi åker i morron och så åker vi hem på lördag, en liten mini semester innan jag börjar jobba på måndag.
Det var ganska skönt att vi kunde få en timme som vänner innan dom somnade.



Igår var jag till Hebbe och fika med en massa trevligt folk, kul att ses, god paj, soligt och varmt kan bara inte bli bättre.
Sen var jag å trollen till Totra och bada, inte jag då för jag vill ha lite varmare i vattnet än 20*, ja vi var dit en stund idag oxå.
Så idag har jag blivit lite röd på ryggen, dumt.
Nu ska jag packa lite så vi kommer iväg i tid i morgon.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0