Ingen riktig bloggare

jag är ingen riktig bloggare jag, som ni kanske märkt.
Riktiga bloggare bloggar flera gånger varje dag, men det har jag inte tid med:-)

Vad har hänt sedan sistens då, jo det har varit midsommar,  så har jag jobbat lite och så var jag ju på bröllop och kalas förra lördagen. Trevliga händelser allihopa, kanske inte jobbet då men det är helt okej det med.
Jättefint bröllop fick Terese och Magnus, synd bara på regnet men sånt ger ju bara tur. Var till pappsen, gratta honom och åt smarrig paj å fika senare den lördagen.
Och midsommarafton var vi till svärisarna och åt sill,lax och köttbullar på dan. Farmor och tjejerna hade plockat blommor och gjort en fin midsommar stång. På kvällen kom Katta och Tom dit och grillade med oss.
Resten av helgen jobbade jag.

Igår em skjusade vi Tommy till tåget, han ska jobba i växsjö den här veckan:-(

Nu är girlsen hemma på sommarlov till i augusti, ibland undrar jag hur det ska gå. Dom bråkar och retas med varann mest hela tiden, kanske jag flyttar ner i källaren innan sommaren är slut.

Ikväll var vi i allafall på hästskötarkurs med Elvira, sista gången och dom fick rida. Så nu e hon helt frälst på hästar. Precis när dom gick ut med hästarna och skulle rida blev det världens busväder med regn och blåst, fast solen sken.
Jätteskumt.



Borsta måste man också lära sig



tungan rätt i mun



äntligen ridning



Lite avis är lillasyster

Imorgon  efterlängtat fika hos Hebbe med goa vänner.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0