härliga sommar

Igår tillbringade jag och barnen dagen med att sola och bada i Totra, dock lite för kallt i vattnet för att jag skulle tycka det var skönt ca 20*. Men härligt ändå.



Fint sandslott som Elvira & Tilde gjorde

Tommy tillbringade sin dag med att snickra på huset, fast det gör han ju alla dagar nu.
Igår på kvällen blev vi bjuden på grillat hemma hos Terese och Pelle, så gott och himla mysigt.
Å inte allt för mycket mygg heller.
Det var en perfekt sommar dag och kväll, så som man vill att det ska vara hela sommaren.

Imorse sov vi till kl 10 allihopa, så skönt. Fast det blev ganska sent kvällen före oxå.
Linus kom och hjälpte Tommy med snickeriet. Och själv tog jag kidsen å drog till Hemlingby badet.
Han jobbar och jag solar å badar, det låter väl helt okej hehe.
Det var väldigt lungt och mysigt där.
Tog oxå en sväng förbi lillebror å Ullis och hejade på dom.
Sedan så var det grillning på menyn, skulle kunna grilla varje dag så gott.



Ellen 090718



Elvira 090718

Tror dom var i vattnet 3,5 tim av 4 idag, och Elvira då mest under vattnet.
Nu ska jag lägga mig och läsa min spännande bok.

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: katarina

Låter som helt perfekta och mysiga dagar det där!!!!

Det är sommar det :)

Kram

2009-07-19 @ 11:47:51
Postat av: Kajsa

Åhh det där lät skönt...jag vill oxå bada 4 timmar och läsa god bok.

Kram

2009-07-20 @ 17:25:56
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0