bra jobbigt å ha semester oxå.

Idag har det jobbats på gården, T klippte gräset och jag krattade upp allt bråte som låg kvar efter all ved.
Det blev väldans rent å fint, ser riktigt trevligt ut. Men T har tagit ner min syrenbuske, min endaste syren. Hade väldigt gärna haft den kvar. Men han hade alla möjliga själ att ta ner den, hmmm.

Sen kom lillebror å Ullis ut och hälsa på, hade bakat jordgubbspaj. Men det är ju lite tråkigt med svensk sommar, sol ena stunden å regn nästa och lite åska här å lite där. Näe då är det bättre med ett rejält oväder och sen är det bra.



Regnbåge över H-fjärden

Ikväll kollade vi på en skitbra film "Twillight"



Nu måste jag sovaför nu är klockan mitt i natten.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0