längesedan

fy vad länge sedan jag skrev nåt i bloggen.
När jag inte har jobbat så har jag målat brädor till huset, som nu fått ny å fin panel på ena sidan. Och så har jag ju läst å läst fyra  böcker på en och en halv vecka,Twilight böckerna. Superbra.
Men nu har jag bara 3 skift kvar att jobba på schemat, sen blir jag ledig igen på obestämd tid. Hoppas att det dycker upp nåt i höst iallafall.
Och så hoppas jag på en utlands resa till hösten, fast det vet jag inte om det kommer att hända. Pengarna kan man ju stoppa i vilket jäkla hål som helst, kan ju säga 100 saker som behövs mer än en liten solsemester....
Men skönt skulle det vara.

Har ju faktiskt varit på sommarfest hos Tess å Ösa, jätteskojsigt va det. Tack tack.
Sen vill jag passa på att Säga grattis till "Hebbe" som fått en söt liten bebis.

Blev en sväng till Totra å bada idag skönt i vattnet var det oxå, 24 grader. Trodde inte det skulle bli nå mer bada i sommar, men hoppas hoppas att solen håller sig framme några veckor till.

Nu ska jag krypa ner i sängen å sova.



Storbus min sov kompis:-) den ena av dom, hihi

Love
 

Kommentarer
Postat av: katarina

Tack tack :D

2009-08-08 @ 17:32:10
Postat av: carro

var med i strejken om att sommaren inte är slut riktigt än:)

2009-08-22 @ 09:54:48
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0