utmaning

Fyra TV-program jag brukar se: Grey´s Anatomy, Lost, Criminal minds, Fringe.

Fyra saker jag gjorde igår: Var till Kajsa, var till Katta, handla, laga mat.

Fyra saker jag längtar till: Sommar, sol, bad, semester.

Fyra saker som står på min önskelista: Färdigt rustat hus(inne&ute), kaffe maskin, -20 kg, pengar:-)

Fyra saker jag avskyr: oärliga människor, massa måsten, tidig morron, griniga ungar.

Fyra saker jag tycker om att göra: Resa, träffa vänner, mysa m. barnen, jobba m MK.

Fyra saker jag åt igår: Kyckling, ytterfilé, potatisgrat, godis.

Fyra bloggar jag utmanar: Kajsa, Carro, Terese(i Umeå), Katarina W(vet inte om hon har nån blogg, men hon läser här:)






Kommentarer
Postat av: katarina

Hallå! Näe har tyvärr ingen blogg...

men alltid roligt att följa din :)

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-04-04 @ 09:30:29
Postat av: Anonym

är de jag som är carro:)

2009-04-05 @ 20:49:37
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0