hello

Jätteskönt väder idag, fast det inte är sol.  Man känner verkligen att det ät vårigt.
Har varit På Kfg i två dagar, helt ok. Fast det är lite farligt när det ligger mitt i stan, går ju lite pengar då.
Lätt att slinka in en här och där. Vantar och mössa från Pop ena dan, klänningar från Hm andra dagen. Ja ja inget onödigt iallafall, kanske mössan då :-)

Sen gjorde jag av med pengar idag oxå, hos tandläkaren. Inte lika kul, men hade inga hål i allafall. Hade inte varit där på 3 år, tiden går fort.
Sen köpte jag lite mat på Skepparfrun´s skafferi tror jag det heter, och var till Tess och åt, fick lite kaffe oxå.
Gott gott.
Nu ska jag hämta barnen, och sen ska jag kasta in lite ved.



Elvira & Storbus



Ellen & Storbus



Storbus är alltid lite motsträvig med Ellen i närheten (undrar varför?)

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0