färdigt påskat för i år.

Har haft påsklov från bloggen:-)

Ja vad har man haft för sig då tro, dåligt minne när man knappt kommer ihåg vad man gjorde igår.
Jobbade några pass på Hakke, kul å jobba igen.
Hade Katta och Tom här på påskmat på långfredagen, alltid lika trevligt.
Påskdagen tog Ellen och jag en tur till Köpis och inhandlade ett par nya träningskor till lillfröken, med Askungen på naturligtvis. Och så lunchade vi på Mc donken såklart. Avslutade med en fika hos lillebror och hans fru.
Var nyttigt med en mamma å Ellen dag tror jag, har blivit lite lungnare här hemma dom senaste dagarna.
För vi har verkligen haft krig här hemma med den lilla terroristen, när hon kastat sig på golvet och grinat och skrikigt 10 gånger kan man verkligen hålla sig för skratt. Och det har hänt varje gång hon ska gå ut dom senaste två veckorna.



Ellen utan horn

Ja nog om detta.

Har promenerat med Katta ikväll, försöker komma igång igen.
Och så har jag tittat på underbara Grey´s




Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Anonym

funderade jag med vart du tagit vägen någonstans.. jobbat på hakke nåt den här veckan?

2009-04-18 @ 17:18:59
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0