Orolig eller?

Idag började jag dagen med en härlig sovmorgon, skönt:)
Hade egentligen tänkt åka och storhandla lite mat, men låg lite länge så det får bli i morgon istället. Så kan det gå:)

Var till Pernilla, fick lite kaffe och en trevlig prat stund... Sen åkte jag hem å vila lite på soffan:)
Det var sedan det hände det som gör mig lite orolig, hittade en strumpa på Elviras skrivbord som jag tog och lade i tvättkorgen inne på toa...Ellen kommer hem från skolan och vi fikar lite å så, hon går in på toa och ropar sedan och undrar varför Elviras strumpa ligger i toaletten...
Visst bör jag bli lite orolig över mig själv iallafall..
Jaja lite halv senil har jag ju alltid varit men det här är ju på gränsen till Alzheimers...

Tvätten hamnade i varjefall i tvättmaskinen och disken i diskmaskinen så lite rätt blev det ju iallafall:))

Fotboll idag igen, men idag var det match mot oss föräldrar....skyllde på mitt onda ben (som för övrigt känts ganska bra i två dagar) för att slippa:))
Matchen vann ungarna med 10-9 efter straffar...bra gjort:)

Senare kom min lillebror på lite fika och grattade Ellen, kollade lite hockey oxå. Vinst igen på ot, måste bero på uppladdningen:))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0