Energi

Hektisk ledig vecka det här blev, tycker det är full rulle hela tiden...det har varit en del åkande till mamma och gå med hunden, kaffe hos Hebbe med lite bebis mys:) personalmöte på tisdagen, onsdagen först besök av sotaren och sen blev det stan hela dagen, där vi inhandlade en ny tv och träningskläder till mig:)) efter det var det innebandy för Ellen..och idag har jag fått massage och sen var det utvecklingssamtal på skolan...sen fick vi kaffebesök av Pernilla och Jocke, trevligt:) och utöver det här har jag hunnit med promenader på nästan 1 timme varje dag, sköönt å komma igång:))
Bakade matbröd ikväll oxå, skapligt nyttigt med frön å grejer:))
Har sjukt mycket energi just nu känner jag, bara hålla igång för rätt som det är så försvinner den:)

Imorgon är det dax för personalfest på travet, tjejkväll...ska bli trevligt att komma ut..

Äntligen kom min leverans:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0