Hata snööö

Meen kan det sluta snö snart, håller ju på att snöa inne...och kallt som fan är det oxå, skulle vilja kunna gå ut utan å frysa häcken av mig:))
Gnäll å gnäll....
Var ett tag sedan jag var här nu, men nu kände jag att jag behövde klaga lite:)

Har väl inte hänt så speciellt mycket, allt rullar på som vanligt..hämtar och lämnar ungar på träningar och fritidsgården åker på matcher och jobbar, fast just nu har jag ju ledig vecka såklart...men när det är så här busigt väder tror jag att jag hellre hade jobbat..skotta skotta, bläää..

Var på en avskedsfest i lördags och det var trevligt och kul, men lite ledsamt oxå då min allra allra äldsta vän tar sin familj och flyttar ända till Australien i 3 år.. Men jag är såå imponerad av dom, att dom vågar ta den här chansen. Modigt:)) själv är man en fegis:))

När det är så här ute tycker jag om vinter, annars gillar jag sommar:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0