Oflyt.

Tänk att det kan inte bara flyta på, har ju fått lite kakel i badrummet nu. T ringde mig på jobbet och meddelade att det är en spricka i en platta, kommer hem och kollar och hittar en till i en annan. Kul kul eller inte. Tyckte inte plattsättaren heller som fick knacka bor dom igen. Och sen tycker jag att fogen blev för mörk på väggen, hmmm. Men golvet blev kanon :-)

Hade en mycket trevlig personalfest i torsdags med curling, mat och dryck, alldeles för mycket dryck för min del.
Och sen jobb dan efter, ojoj. Tommy fick agera privat chufför , vågade mig inte på att köra bil fast jag började kl.12.
Så kan det gå, tur det inte händer så ofta. Ungefär vart 10 år:)

Nu har jag ledig vecka och kidsen höstlov, så vi ska hinna med biobesök och badhusbesök och inatt har Elvira haft sovkompis här.

Full rulle och på återseende.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0