bloggkoma

Har tyvär hamnat i någon slags bloggkoma, ska verkligen försöka skärpa mig. Men jag lovar inget:-)

Annars har det väl inte hänt så väldans mycket, livet flyter på liksom.
Är sjukt sugen på en utlandsresa, men den som lever får se om den blir av.
Igår var jag faktiskt in på MK utbildning, det var ett tag sedan. Var ganska kul att komma iväg å träffa lite annat folk.
Sen har jag jobbat lite och mer verkar det bli, eftersom jag läser på Facebook att var och varannan verkar insjukna med lite olika syntom. Ska i allafall jobba några timmar idag och sedan tor, fre å lör.

måste nu ta tag i hemmet.

på återsende(snart hoppas jag)



Elvira & Ellen på Grönalund -09


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hallå, dessammmaa blogkoman är total och smittsam..men är på gång igen.

krammmmm

2009-09-26 @ 13:31:05
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0