värsta med hösten...

är ju dom här dagarna som varit igår och idag, grå,kall och halv regniga det blir aldrig riktigt ljust. Man blir bara (på ren svenska) jävligt trött.
Annars hade jag några sköna timmar på dagen i går, var till köpis en sväng och avslutade med Owe jansson. Känns alltid lite bättre när man får göra av med pengar, köpte en fin lykta bla.
Jag gjorde av med pengar i fredags oxå fast det var inte lika kul, betalade service på bilen 3600 riksdaler men då var det kamrems byte med. Så det var rätt ok ändå.

Igår var det fullrulle, huset fullt med ungar hela dagen. Då drog jag till stan:-)
När jag kom hem så var svärisarna här å fika, sen kom my sister med la familja en stund och när dom åkte tittade Katta och Tom förbi. Sen hade jag bjudit hit lillebror m. fru på tacos på kvällen, så som sagt fullrulle.
Konstigt ibland kan det gå flera veckor utan ett besök från nån och sen kommer alla samma dag, men jag tycker alltid det är kul med besök.

Ikväll hade jag en trevlig Mk klass hemma hos Tess, det var jätte länge sedan jag Mary Kayade nu så det var skoj att komma ut lite. Å när jag kom hem var barnen duschde och låg redan i sina sängar, det var skönt.

 



Så här ska det se ut om jag ska gilla hösten

Nu ska jag glo på en film en stund sen e de natti.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0