idag har jag......

tvättat, bäddat, bakat sockerkaka, skurat badrummet, lämnat 1 unge på skolan, gjort eld i pannan, lagt på mig ansiktet, fixat frillan, lämnat unge nr 2 på dagis, handlat på Konsum och dammsugit.
Tänk då att klockan bara var 10 när jag var färdig med detta. Ibland kan jag vara ruggigt effektiv, fast det visste jag knappt själv:-)
Kan även ha att göra med att jag varit vaken sedan 03.30 med en Ellen som inte var nå trött, hon somna om 05.30 fast då skulle Tommy upp så då gjorde jag honom sällis vid frukost.

Sedan kom lillebror och sotarna på kaffe, vi hade flyttat måndagsklubben till mig i dag eftersom pappsen är och checkar läget i fjälltrakten.

Ringde även farbror doktorn idag som visade sig inte vara nån farbror utan en söt och trevlig tjej. Hade tydligen en cysta i foten som dock var ofarlig. kunde bli så när man belastat foten mycket. Kanske inte det ultimata att stå en heldag å klyva ved i foppa då. Hon tyckte att jag kanske skulle ta och investera i ett par statigare skor,hehe.

näe nu ska jag ta mig en värktablett och gå å sova, hoppas då få sova hela natten. Men tabletten hjälper väl inte på Ellen, fast man kan ju alltid hoppas:-)



Kunde lätt hålla mig för skratt inatt när detta troll var vaken.


Love & Peace

Kommentarer
Postat av: katarina

Vilket charmtroll :)

2009-10-06 @ 10:30:30
Postat av: Millan

Ja du, detta är en riktig "Lotta på Bråkmakargatan"

2009-10-06 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0