vilken dag

Igår hade jag en ganska körig dag.
Klev upp kl. 5.20 vilket är väldigt tidigt tycker jag, hade då sovit två och en halv timme pga. att Ellen vaknade 02.30 och somnade inte om förrän ca 04.45 sen vaknade Elvira 5. Detta är ganska typiskt när man ska upp och jobba, ja iväg till dagis redan 6 och sen jobba. Ganska mycket att göra, men överlevde 2 dagars kassa skift:-)

Hem duscha sen in till stan på en rekryterings träff med Media Markt, 30 min info och sen 3 timmars vänte tid för en intervju på ca 10 min. Blev ju naturligtvis bland dom fem sista. Kl 21.30 blev det min tur, hade tappat bra mycket av min motivation under dessa timmar å trött som ett ägg.
Kändes lite orättvist mot oss som väntat längst,trötta å stressiga rekryterare är kanske inte dröm senariot när man söker jobb. Bättre om dom delat upp det på två dagar.
Och att jag är förkyld som jag vet inte vad, gjorde ju inte saken bättre.
Så idag e jag lite trött, men ska iväg å jobba på em igen.
Färdig klagat för denna gång.

Tack Katta för hjälpen med cv och brev.
Ska nog ta å bjuda henne på ett glas rött i helgen:-)




Peace


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, håll tummarna för mig =)

2009-05-21 @ 20:17:43
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

De hade flera träffar, 13e & 14e, och sen veckan därpå då du var. Jag var dit den 14e, men hade turen att komma in nånstans mitt på, för jag jobbade eftermiddag dessutom. Har du hört nåt mer ifrån dom? Jag har inte hört ett ljud... men hoppas... :)

2009-05-29 @ 22:21:29
Postat av: Björn Sjöberg

Jag som skrev här ovan.

2009-05-29 @ 22:22:39
URL: http://www.bjornsjoberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0