skit kass uppdatering

Usch så dålig jag varit på att uppdaterat min blogg, skyller på att jag varit lite rasslig.
Nu  pigg som bara den.
Har varit full rulle känns det som, men när jag tänker efter kommer jag nästan inte ihåg vad jag gjort.
Jag har i alla fall varit på en arbets intervju (hur nu det stavas), vilket gick bra. Gick vidare till en andra träff. Håller tummarna för det jobbet.
Igår var det föräldrar möte på dagis, har även varit på uveckklingssamtal där med Ellen. Hon sköter sig exemplariskt borta och det är väl tur det.
Fikat lite här å där har jag oxå gjort.
Var galen på ungar här om kvällen, var ner i pannrummet 2 min och när jag kom upp hade dom hunnit spilla dricka på nya tapeten i köket och stå och spotta på varann. Visst har man väl rätt att få bli galen då?
Annars har Ellen blivit lite lungnare med sina utbrott, peppar peppar:-)

SEE YOU FRIENDS

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åhh tycker nog att du är en liten ängel allt!

Särskilt som du verkar utsättas fö lite prov och ha en ängels tålamod.

Krammmmm

2009-05-15 @ 09:05:54
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0