onsdag

Gudars va det blåst idag, tur man ätit massor med mat så man inte for iväg:-)

Tog en tur till Ockelbo och vaxade benen idag, första gången i mitt liv jag vaxat mig.
Shit va det gjorde ont dom första remsorna, sen blev man liksom bedövad på nå vis.
Såg ut som jag fått rödahund eller nåt efteråt, tänkte lägga upp en bild på mina fina släta bruna ben. Men det var bara släta som stämde in så jag hoppar det.
Vaxa igen, ja.Helt klart värt det. Tänk att slippa raka benen varannan dag i sommar.
Ska man vara fin får man lida pin som det så hurtigt låter.

När jag ändå var i Ockelbo så passade jag på att hälsa på min gamla goa vän Åsa. Kul å träffa henne en stund, händer inte så ofta nu för tiden.

Sen har jag bakat som en tok ikväll, bullar, sockerkaka, lingonkaka och kokosrutor. I morgon är det 7-års kalas här.
Nu ska jag gå å titta på Greys som jag spelat in, just ja måste paketera lite presenter först:-)

Ha det gott friends

Kommentarer
Postat av: tess

vi skulle ju gärna vilja se dina ben iaf, så vi kanske kan få fnittra lite....

2009-05-28 @ 09:23:32
Postat av: Anonym

vad gullig du är jag håller helt med dig..fläta som fläta den sitter iaf på huvudet:)

2009-06-10 @ 19:15:44
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0